Tudom, hogy nem csak az számít, melyik tanfolyamot választod, de sokat elárul a hallgatók munkája az oktatás színvonaláról is.

(Remélem nem égetem Zsut az itt közzétett munkáimmal, bár csak egy részük készült a tanfolyam kapcsán. :))

Most egy napokban történt esetet szeretnék elmesélni, amiért előre elnézést kérek bárkit is bántok meg vele:

Beállított egy felettébb magabiztos lány, hogy az autómosójuknak tervezett bannert az út mellé, készítsük el világítós táblának.

Csak kivitelezésre van szüksége, mert ő 400ezer forintot költött tanfolyamra, ahol ilyesmit tanult, és most is jár valamire az FF-nél, úgyhogy a designra nekünk ne legyen gondunk, emilen küldi.

A tábla méretéről alakult ki egy kis eszmecsere, ugyanis a 70-el suhanó autókból egy 1,5*1méteres folt az árokparton nem túl informatív. OK, adjunk árat nagyobbra is.

Izgatottan vártam az emilt, vajon milyen csodákra okítanak ennyisok pézért.

Sikerült totálisan ledöbbennem:

Belém bújt a kisördög, és ezt terveztem magamnak, hogy helyrebillenjen az esztétikai mutatóm, és lássam, lehet-e ezt máshogy?

Nem állítom, hogy felülmúlhatatlan, de tuti olvasható.

Még egy logót is rittyentettem belőle:

 De tudjátok mit?!

Irigylem a csajszit a fellépéséért, határozottságáért.

Én hebegek, ha valaki kérdezi, hogy látom jónak a design-tervet, mit javaslok esetleg.

Más szemén keresztül nem láthatok, de a magamé most azt mondatja velem: én jobbat tudok.

Szerinted?

A bejegyzés trackback címe:

https://dizajnerleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr943592117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása